Salam Maulidur Rasul

Hai dan Assalamualaikum buat semua umat Islam :)

Hari ri ni 2/5/2012 bersamaan 1433 hijrah adalah hari kelahiran nabi . Saya dengan bangga nya nak ucapkan Selamat Menyambut Maulidur Rasul semua . Hihi :) //

Ok , homework ku suree banyak gile. Math je aku baru buat yg lain aku tak sentuh lagi walhal esok dah nak sekolah . Apa nak jadi dgn aku ni kan ? asyik main game on9 dalam fb je . Teruk aku ni kan ?--' Push , aku pukul tangan aku sendiri . Haha , sendiri pukul sendiri yg rasa kan ? dan sendiri yg malas sendirilah tanggung .

Esok macam biasa , keje kat koperasi . Eh ,tetibe jadi tk sabar ne . Hehee.
Sabda Rasulullah yang bermaksud: "Sesungguhnya dari kalangan umatku yang berselawat ke atas-Ku .1 selawat yang ikhlas daripda hatinya ,Allah akan membalasnya dengan 10 selawat,mengangkat kedudukannya 10 darjat,mencatatkan baginya 10 kebajikan & mengugurkan daripdanya 10 kejahatan".
{Hadis Riwayat Ibnu Hibban}
Credit dripada Ain Nadhirah

Ok , diharapkan banyak2 la kita dapat berselawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W . Sekian ^^
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment