.................

Hai se se semuaa.. !!!
Lama blog ni berdiam sepi , tkde entri baru , tuan dia malas tahap cipan . tahu layan facebook dgn twitter je . kesiaan eh kat blogggg ni . aku tk tahu bila aku nak update entri baru je asyik asyik terbantutt . satu lagi aku maluuuu sebernanyaaa kot kot ayah aku bace ke ape aku tulis ni . klau bace mmmg sah sah aku kene sorok muka aku dalam selimut . hahaa . dahlaa haritu kwan aku ade bacee posst aku yg emosianal sikitttttt tu.

habis aku keneee bakor ngn diorang , kahkah . aku tahu mesti diorang bace punye post ni nanti , mwhaha . peaceee !! haaii nurynn ! rajinnnyaa anda membaceeee post aaku ni kan . hehhh , sakit malu betul . sebernanyaa skrg aku sendiri pn tk tahu nak tulis apee . akuuu harap sgt readers yg setia lawat blog aku sbelum ni masih setia seperti selalu k . syaa mmg mintak maafff sesangat sbb privatee blog ni . :) heheh

dannn sori sekali lagii keranaaaaaa blogku masih berwajah same . klau tk sukaa tekan je x . k byee the endd :*
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment