Sains (Kepujian) Matematik di UiTM

Hai dan Assalamualaikum semua .
setelah sekian lame tk mengupdate blog , maka harini tetiba rsa nak menaip hehe . So , harini nk meluah skit . Tgk tjuk korang mesti dah tahu kan ? Ya its all about UPU . Alhamdulillah ak masih ditawarkn kos sarjana muda di uitm walaupun kos itu bukan pilihan utama yg aku nak. Sebenarnya aku nk optometri , tpi tkde rezeki . Semua tmpt kos tu layak utk bdk 3.9 n above je . dah aku 3.57 mmg tk la kan . tp at least dkt syarat kos tu tulis la utk pointer 3.5 n above tkdelah bdk2 yg pointer ciput2 mcm ak ni nk brharap sgt kan . Ade ke patut tlis syrt kelayakan 2.75 mmg la kan . Tapi tkpelah its all about rezeki . Aku selalu mntk dgn Allah yg terbaik , mungkin sains math ni kot jwpn dia .

Nak kata kecewa tu pn skitla . Yelah kita tk expect kn smua ni . Tapi tkpelah rezeki Allah tu maha luas. aku redha dgn takdirNya . tpi bila tgk planning study kos yg ak dpt ni barai la jgk smua math . Aku tk tahu la aku mampu ke tk . Termenung jgkla ak 2 3 hari lepas keluar kputusan kos ni . Korang doakanlah aku yg terbaik .Siyes rse nk nangis bila mnde yg kita nk sgt tk dpt . Tpi siyes korang skor betul2 spm . Spm lah pemula segalanya . Even skor kt matrik pn , spm dia tgk jgk . Jadi korang elok2 la spm.

Ni belum masuk u nnti, 4/9 masuk . Oh lupa nk bagitau kat mana . Dekat machang gais hahahah. jadi dak2 kelate la gua nnti . tpi why not weh bdk kelate ensem2 kot hahahahha . mane tahu jupe jodoh kt sana kan hahahha .aduh gatal betul minah ni :P . oklah weh setakat tu jelah kot paper nnti sis smbung cerita lagi ye . //sis thu xde org bce pn hahahahha
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment