Update and Update!

Heelo dan selamat pagi bloggers!=)
waa.seram sungguh cerita Dua Alam tu.x sanggup nk tengok smpaii habis .aku rela sembunyi kat lam tandas dari tengok citer hantu tuh.ye la aku ni kan mmgpenakutt!!><.sebernanya aku malas nk update tapi aku rasa klau x update x boley .x tau kenapa!.yeaah.sekarangg mulut aku asyikk nk nyanyii laguu aishiteru je.haha.tuluss aiiissheteruu.ape la aku niekan.:P

hekhekss.petang nanti dah kena balikk hostel.hrm..haritu geng dorm aku main hantu kak limah balik rumah .wanaa yg jadi hantu kak limah sbb rambut die panjung .smpaii nk terkencing aku sbb takut.haha.mmg jadii hantu kak limah sungguh la dye tu,enjit,enjit semut sape sakit naik atas 2x.nyanyii la awkk sengsorang!haha xD.duduk hostel itu sebernnanya mmg  best sbb dpat kongsii cerita dengan kawann2.seronok makan maggi ramai2 .main saloon .hihihi. dan byk lagi la.xlar boosan sgt duduk asrama.bestt best.okiee la ,smpai situ je cerita yg sya boley share.kay .baii ==
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment