Berhenti asrama =/

Assalamuailakum ♥♥

Lama ken aku x updates.sorry sgt sgt.haritu aku nak updates tapi  x sempat.okie skrg aku dah x perlu susah2 dah kemas barang ,bawak barang naik ting .3 .tu semua dh x payah sbb skrg ken aku dah berhenti asrama.feeling? ototot.awak nak tau feeling sya,feeling sya ade sedih ade gembira tpi camtulahh aku tetapp dgn keputusan aku nak keluar asrama.sbb aku x tahan dengan masalah kat situ.

awkk nak tahu ape masalah die?masalah die banyak .kadang ade air kadang2 tak.erh .lagipon byk lagi masalah kat situ cuma aku malas nak ingat.yer la tu bukan PENTING pon kan.mula2 aku berhenti asrama ,aku raasa sedih sgt sbb kawan aku semua ckp xyah la berhenti awk,nanti x best la sbb dorm kite x cukup org.sebernanya aku kesian sgt tengok dieorang tapi aku cuba pujuk dieorang yg aku akan dtg asrama masa aku free.

pastu dieorang pon ckp okey.masa aku keluar tu kite semua salam2 dan peluk2 .dieorang pesan kat aku masa kat sekolah anti jgn sombong,aku ckap okey..ye la kan buat apa aku nak sombong merekalah kawan baik aku utk selamenya. :). syg dieorang semua. xpe laa ,smpai sinie je aku nak share .salam ;D
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment