Happy Fasting =)


Assalamuailakum dan salam ramadhan untuk semua XD

Hoho.rindunya nak update,tapi masa nak update mule la xde idea .hilang teruss.huh!frust nye. atottot!x caye rasa sekarang ni kite tengah menghadapi ramadhan ye la kan tahun ni awal sket ramadhan die drpda ramadhan yg lepas lepas ,ken biasanya ramadhan bulan 9 atau akhir akhir bulan lapan ern tapi skrg awal awal bulan lapan lak.tu lar raye kite pun masa hari merdeka nanti jadi merdekaraya lak.ahahaha :| .

kat sekolah tadi aku rase macam aku tgh berdiri tepi matahari je ,ye la ern punye lar dahaga sangat sangat tadi. rasa macam dah x sabar nak berbuka .tapi kenyataan masa tuh baru je pukul 12;30.mmg lambat lagi kena la sabar .balik umah aku terus mandi lantak la mandi masa panas,deman ke ape ke ,aku tetap x tahan panas sgt dah la dahage .naseb baik air paip yg aku mandi tu sejukk.huhh! lega ket (:

lepas aku siap mandi tu,aku solat then,aku baring  5 minit atas katil ye la .tekak masa tu mmg haus gile sbr je .habis kering bibir aku nie haa !.lepass bosan baring atas katil aku terus bukak lap nak buat kerja khusus sejarah yg berlambak macam org duduk universiti je .letih .letih . aku baru siap dekat penghargaan masih ade 4 lagii yg belum siap .kena cari gmbr tu lar ni lar peningnye tengok keje tu, tapi ern sebernanya ,aku pergi main mende lain bukannye buat keja khusus tu .aku pergi layan fbee lah,update yg skrg ni lar.hehe .:P mmg aku ni suka tangguh kerja dah la folio tu cikgu nak hari isnin ni.seksanyaaaa!

erh ==''.sabar je la tapi insyALLAH aku siapkan masa sahur nanti kot.bestnye esok ade tadarus al-quran .x sabar nak pergi sekolah .ye la nanti berkatla skit ramadhan aku  .hihi -,-.sepatutnya ,skrg ni aku kena tolong mak aku masak tapi disebabkan mak sya dah siap masak  jadi sya boley on9 kejap .hehe 0.0.okiee.sampai sinie je yg dapat aku sharee .salam ;)
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment