Homework,Homework and Homework

SOURCE BY :KAK PUTRYBEE
Hai dan Assalamualaikum <3

Rindu sangat nak update belog ni ,lama dah aku x urus die .kesian . sorii err ,sekarang ni aku sibuk sangatt .kerja khusus SJ aku berlambak dahla susah .terpaksa search sana,search sini .biasa lar tu main search search pulak . haha xD .nanti kena balik kampung sbb nak tengok atok aku sakit . kesian kat atok aku . dahla ,tinggal berapa hari lagi kite nak sambut hari raya .;D

Happyy.Tapi aku rasa x senang sekarang ni sbb ayik fikir pasal kerja khusus SJ jee , cikgu SJ cakap dye nak semuanyee siap minggu depan . macam mana lar aku nak buat nanti .rasa xnak pergi sekolah minggu depan .nak lari pergi ke Paris .haha ,tu mmg keje gilee .ouch ,okey smpai sini ,kalau bosann xyah baca kay  :P .baii sweetties .
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment