Againn .


#Peace and Assamualaikum :D

Pagi nie aku dapat ticket tak pergi sekolah sbb tadi aku bangun lambat. hee :) letih sangat sbb semalam sampai rumah dekat pukul 2.00 pagi .Masa kat dalam kereta tu ,aku nak tidur tapi tak boleh sbb adik aku dengkur kuat sangaat ,Mhwaaa ,kesian kat akuu XD.

Rasa bosan sangat sekarang ni sbb xde pown orang yang aku kenal on9 semuanye pergi sekolahh ,yee lhaa kan dieorang tu budak baik . haaha :P .tapi ern ,walaupun aku x pergi sekolah ,aku kena gak tanya kawan aku pasal keje sekolah harini .eeerr .Cikgu mengapa saya x boley rehat seharii daripadaa keje sekolah ?Sayaaa malas a.k.a xnak buat .hihi. lagipon keje sekolah SJ aku belom siap == .hurrh , berkorban untuk masa depannn ><.

Ernn , calon UPSR tinggal beberapa minggu lagi kan nak Upsr ,good luckk kay .oke laa awk saya sudah xtau nak update apa lagi ,lain kali kalau ada masa lagi ,aku update yee  .oke ,bai-bai <3
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment