Two Times ==


Assalamuailakum and helo ;d

Gempak der ,layan citer kl gangster buat kali ke-2 .dok layan citer sama je ,tapi citer tu tak lar bosan mana cuma ganass .#Renjit sikit renjit sikit .hihi .gilooss.biasa lar bulan puasa ni takde kerja yang dibuat walhal kejee khusus sj berlambak .lantak la .hikhik. kite lepak la duluu ;P .tenang-tenangkan fikiran takkan kena mengadap keje ttu je setiap masa ,huh! streess la aku nanti ernn .

Sebernannya aku tengah belajar macam mana nak pakai shawl yg manik belah tepi je ,punya la cari video tu ,cari video ni.huh! watleess .lebih baik aku pakai tudung biasa je tak payah susah susah pakai tudung begitu ,nak siap punyala lama .#untuk baru belaja je ,korang mesti 5 minit dah siapp kan .

Teacher BI kata malam ni ada citer The Jorney Center of the Earth n bla bla ,tak tau la betul ke tak tajuk aku tulis tu main taip je .Heehe .Jadi mungkin malam ni aku tidur lambat .sbb cerita tu ade lam periksa akhir tahun aku nanti .err ,-.- .Sorang-sorang la aku tengok malam ni sbb keluarga aku suka tidur awal ,cuma ayah aku je  tidur lewat layan tv atau pom pergi keluar minum kopi bersama -sama kawannya .Hikhokk .#macam bunyi keledai aja .
 Hurmm . Tak sabar nak raya,nak balik kampung main mercun bawang ngan saudara .bunga api and whats .hehee .sori erk ,saudara aku jenis takut nak beli mercun ,ye la nanti tak pasal-pasal kena tangkapp.:-.hee .aku benci lar macam ni ,asal aku nak update je messti kena kacau ,kena tutup wireless la,geram laa gni .huhh .okey laa ,wa kena of9 dah .baii :>
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment