Salam Lebaran♥

Helo dan selamat hari raya ♥.
 Lama aku tak update belog . Edit blog? Lagila ,aku memang malas gile nak edit nak tukar warna apa semua tu . Mmg malas .Haritu kena siapkan folio sj .alhamdulillah dah hantar .nasibla kerja tu cikgu suruh siapkan sebelum raya bukan masa raya kalau tak .hrrmm tak raya larr aku klau camtu , //duk umah jela\\ .

Hikhik . Oke ,mende tu semua mende lepas  , hurh ape ke ngukss nye aku pergi ungkit yg lepas² . Tadi aku ada blogwalking pergi blog readers seorang ni .Blog dye memang fuhh comel gilee wei . Aku jelesss sangat².Aku tengok lar profile dye ,dye nie orang indon . patutla aku baca post dye smpai pening kepala nie .hahaaha . tapi die tak kedekut, macam ² ade dalam belog die . fuhh .bak kate pepatah 'sharing is caring' .kan kan?muahahaha .XP

Sekarang nie ade orang datang mari beraya kat umah aku . Jiran  . Tapi kan aku benci la tengok anak die , darat bebenor . owohss la nampok doh gelas jenis sama ,bakpe lar gi ukur gok . Ayooo . malas aku nak layan ke die  , baik aku masuk update yang tertunggakk niee .Hehee , esok dah sekolah , kerja sekolah insyALLAH harap dah siap .hihii . aku langsung x bukak buku selama cuti 1 minggu ni .

Yerlaa rayakan namanya ,jadi xpayah la tengok buku .hikhok .klau muka buku tu xpe sbb nak letak gambar² raya semua tu .#Peacee . hrmm oke la aku dah pening ni nak taip ape lagi . kay \\Selamat Hari Rayaa// Salah silap harap diampun k . Baii

ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment