Selamat Hari Merdeka

Credits: Kak Putry
\\Assalamualaikum dan helloww//

Hihii . Hari ni takde pape nak buat selain on9 fesbuk dan berjalan-jalan pergi blog readers yang lain. Blog mereka semua nampak cantik dan kemas . Aku tabik spring lah blog dieroang semua . Ini link blog yang aku lawat tadi .
Hikhok,itu je blog yang aku lawat baru sebentar tadi. Klik la ye link dieorang semua , fuhh meleleh air liur tgok blog dieorang nanti .Ngehngeh xP. Sekarang ni,aku memang tengah bosan gile tak tau nak buat apa.tu pasal aku gatal tangan bukak New Post.hihuii . Jadi ,tu lar sekarang aku tgh pening  nak tulis apa. ;>

Oke,aku harap orang yaang sudi baca post nie tidak pengsan .Haarini  tv ade buat siaran hari kemerdekaan . Fuhh ,aku tgh nyenyak tidur ,terikut nnyanyi lagu Jalur Gemilang gok . Muahaha . Itu gila namannya kan,masa tidur pon boleh menyanyi lagu . Dahla rambut aku masa tu macam kena eletrik  pastu letak dekat kipas . Jadi macam Hantu Rambut Current . Kehkeh .

Hahaa , the end . Selamat Hari Merdeka .
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment