11.11.11 ?

Hi Earthlings :>
Grr . harini mood aku kecewa tambah sedih . hrrr , kenapa die tak on9 dari pagi smpai skrgg aku tunggu die . semalam die on9 je harini? hilangg . err , kecewanyaa. k tak perlu pedulikan pasal saya sekarang kite ttgok tarikh harini . yup memang comel  tapi disebalik kecomelannyee ada maksudnya sendiri . mmg ramai gilee org buat status pasal tarikh harini . kononnya nak cari gf la bf laa dan pape laa . seriously ,harinie xde ape yg nak dibanggakan cuma macam hari biasa jee >< .

jom tgokk apa maksud sebernanya tarikh tu 11/11/11
Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11. Allahualam lah. 
grr, dipersilakan baca yee . faham molek . jadi lagi ke nak cari bf or gf baru pada tarikh tu . cepat cepat la insaf yee x) . oke thatt all . imy si diaa xP
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment