Back to hometown :>

Heloo peeps !
heyyy , today aku habiskan masa aku dgn lagu korea . gilaa doh nie . mwhaaha . lepas se lagu habis aku tukar hok lain pulak . aku dgr lagu superjunior lah ,a.n. jell laa beast dann papee . semuaa lagu aku dah katam weiiii. dah masuk kepala sikit ni . tapi klau aku terkeluar dri mulut tu konferm lahh picthing aku larii :> . niee nak temuduga masuk akademi fantasia kena halau dulu nie .hahaa .

serious , xdop mende nk buat . bukak fbee 100 lebih on9 pown sorang xde layan nak tegur aku . lebih baik takpayah add macamnie . aadd aku sajesaje nak penuhkan friends je . grrrr.. kecewa tambah sedih . tegurr jee laa tak perlu takut bukannya aku makan org pown .

haihhh , nasibb . sebelum tuu , mungkin niee last updatee sbb kenaa duduk kampungg nanti . kena khatam al-quran buat kali ke 2 kat sana . wwww . bosan laa cemtu . dhlaa xboleh on9 . xboleh nk chat ngn lalink kita yg comelcomel tuu Tynah . xpaxpaa , depaa cuba curi on9 dekat ayah depa punya tefon nanti . hiiihii ;)*smbil kenyit-kenyit mata niee .heheww.

oke papepown kpada bloggers yg tgh OTW ke kmpung masing-masing semoga selamat tiba yee :d . lembu dh kurang dh sbb hari tu masa raya kan die dah kena sembelih :DD.hehe . k , yg pergi holiday tu beli laa satu cenderahati kat sy . ngehngehh *ketawa mengadaa ;P* . apepown . Selamaat Bercuti bersama keluargaa semuaa . havee a nice vocattion there :) . k , sayaa pon nk bercutii . byebyee 
ILYSM!♥

0 Ais Blend:

Post a Comment